Het HEMbrugterrein was in de maand oktober getransformeerd tot een waar creatief en inspirerend evenemententerrein. Een hele week nam multinational en wereldmerk adidas het gebied over voor haar halfjaarlijkse summit waar de nieuwste collecties van adidas en Reebok aan de Europese sales, marketing en distributiepersoneel en – relaties worden getoond.
De top van adidas International AG – waar Reebok ook bij hoort – koos Hembrug te Metropoolregio Amsterdam niet zomaar. Ze wilden een rauwe, industriële omgeving waar de presentatie van hun samples en innovaties kleurrijk tegen afsteken.
De overtreffende trap
‘Ze zochten de overtreffende trap van Berlijn, waar ze hun vorige summits hebben georganiseerd en die hebben ze hier gevonden’, vertelt Peter Tates, van Taets Arts & Events dat het grote evenement mede organiseerde.
Hoogwaardig professioneel event
Maar liefst tien venues, en meer dan 25 ruimtes waren door Taets Arts & Events – met hulp en medewerking van het Rijksvastgoedbedrijf (RVB) klaargestoomd en ingezet voor de 1500 dagelijkse gasten en medewerkers van adidas. De venues werden omgebouwd tot een hoogwaardig professioneel event met een contrasterende campus look-and-feel ambiance. Op het buitenterrein stond een grote circustent – een enorme ‘work and play’ area – met tafeltennis en voetbalbiljart en een cateringgedeelte, dat zich qua grote en allure met het restaurant van een willekeurig Olympisch dorp kan meten. In de Black Box, de evenementenhal van Taets van 5.000 m2, waren de nieuwste modellen te bewonderen, te voelen en uit te proberen. De oude fabriekshallen met een industriële look-and-feel werden ingezet als creatieve en inspirerende ruimtes voor o.a. nieuwe productpresentaties.
High level AV-presentatie
Het evenement begon met een centrale kick-off met high level AV-presentatie. Daarin komen de nieuwe ontwerpen, producten en communicatie-concepten van adidas en Reebok aan bod. Ook werden hun nieuwe collecties voor herfst/winter 2017 gepresenteerd. Taets Kitchen Catering Services verzorgde overdag een streetfood lunch en ‘s avonds werd dit prachtige evenement afgesloten met een sitting dinner voor de 1700 man personeel en relaties. Aan lange gedekte tafels hebben ze allen kunnen genieten van een waar familiediner.
Kortom, het was een succes!