Baker Tilly Berk zet ondernemerscollege.nl in de markt

Met ondernemerscollege.nl zet Baker Tilly Berk een nieuw content platform in de markt. Ondernemers krijgen via korte videocolleges van bevlogen sprekers inspiratie, kennis en informatie aangereikt.

De eerste video is vanaf vandaag te bekijken. Marjanne Poppen, marketing- en communicatiemanager bij Baker Tilly Berk: “Het ondernemerscollege is voor Baker Tilly Berk een nieuw communicatieplatform waarmee wij kennis delen en zo ondernemers inspireren en interactie met ondernemend Nederland stimuleren.”

Nieuw communicatieplatform
Baker Tilly Berk wil zich verder onderscheiden in de accountancy en adviesmarkt. Marjanne Poppen: “Tijd van ondernemers is kostbaar. Uit eigen ervaring merken wij dan ook dat onze doelgroep steeds meer online informatie en kennis vergaart en uitwisselt. Kennis delen én on demand staan centraal. Via het videoplatform ondernemerscollege.nl maken wij trends en (technologische) ontwikkelingen snel en online toegankelijk voor ondernemend Nederland. Geen stoffige verhalen maar korte, boeiende colleges van maximaal 15 minuten.”

Tweewekelijks nieuwe colleges
Vanaf 8 juni gaat het eerste college live. Iedere twee weken wordt een nieuw college geplaatst.

Sprekers die binnenkort te zien zijn op ondernemerscollege.nl:

  •        Martijn Aslander over de impact van nieuwe slimme technologieën op de wereld van vandaag en morgen
  •        ondernemerslessen van internetcowboy Ronnie Overgoor
  •        Jeroen Busscher over hoe je onbeperkt houdbaar blijft als ondernemer
  •        E-commerce ondernemer Rutger van Zuidam over de techniek achter de bitcoin
  •        Tips voor een goede pitch van presentatiecoach Anne Spies.