MyOrder momentje in de Zaanstreek

Voor Martin Bergsma, eigenaar van De Koffiezaak, moet het een vreemdsoortige ironie zijn geweest toen hij mij als accountmanager kreeg toegewezen. Een man die geen koffie drinkt als accountmanager voor een koffiezaak? Gelukkig drinken veel collega’s, wanneer zij eens écht goede koffie willen, graag koffie bij De Koffiezaak, gelegen tegenover ons hoofdkantoor in de Saentower.

Sinds kort is het mogelijk om bij De Koffiezaak in de Hermitage, te bestellen én te betalen met MyOrder. MyOrder is een applicatie van Rabobank waarmee je via je smartphone kunt bestellen en betalen. Bankier je niet bij Rabobank maar wil je wel gebruik maken van MyOrder? Geen probleem, MyOrder werkt voor iedereen. Ongeacht uw bank. Bovendien werkt MyOrder zowel op iPhone als Android. Dus van Rabobank, voor iedereen.

MyOrder in de Zaanstreek

In de Zaanstreek kun je de MyOrder app ook gebruiken voor betaald parkeren, bij diverse thuisbezorgrestaurants of om een lekker broodje te bestellen en te betalen. Zo heeft Regina van de Wetering, bedrijfsleidster van Boerske op de Dam in Zaandam ook deze bestel- en betaalmogelijkheid omarmd. Soms hoor ik nog wel eens vooroordelen, zoals dat het onpersoonlijk is om via een app te bestellen. Een collega van mij ervoer het tegendeel. Hij bestelde in zijn lunchpauze via MyOrder een broodje bij Boerske, ontliep de wachtrij en kreeg zijn bestelling overhandigd met de woorden: “Goedemiddag meneer Meijers, hier is uw bestelling; eet smakelijk!”. Hoezo onpersoonlijk?!

MyOrder momentje

Terugkomend op De Koffiezaak: In de landelijke koffietest 2013 van het Alge­meen Dagblad scoorde De Koffiezaak een 18e plek en was daarmee de hoogst genoteerde van Noord-Holland! Dat is ongelofelijk goed. Uiteraard kon ik als ‘theeleut’ niet achter blijven bij mijn collega’s en pakte ook ik mijn ‘MyOrder momentje’ om via de app een espresso te bestellen. In de MyOrder app komt De Koffiezaak direct naar voren aangezien mijn telefoon weet waar ik ben. Het bestellen is echt kinderlijk eenvoudig. Ik zoek mijn espresso en een latte macchiato, de favoriete koffie van een collega, op in het menu en voeg deze toe aan mijn ‘winkelmandje’. Vervolgens kies ik als betaalmogelijkheid iDEAL. Met iDEAL via mobiel kun je namelijk tot een bepaald grensbedrag zonder random reader accorderen via de mobiel bankieren app. Ten slotte geef ik aan dat ik mijn bestelling over 15 minuten op wil komen halen. Een kwartier later (en elf verdiepingen lager) staat mijn bestelling klaar. Dat is nog eens efficiënt, voor klant én barista. “MyOrder is bij uitstek een applicatie die veel door klanten van de omliggende kantoren en trein­reizigers wordt gebruikt” gaf de dame achter de balie mij aan. Ik begrijp waarom! En de koffie? Ik denk dat ik die vaker ga bestellen.

Downloaden? 
iPhone, klik hier
Android, klik hier

www.rabobank.nl

www.vanderlaangroep.nl

Assendelft
Oranjeboomkade 1
Postbus 1, 1566 ZG

075 687 49 59
assendelft@vanderlaangroep.nl

Noord-Scharwoude
Kokkel 20
1723 ZH

0226 31 33 76
noordscharwoude@vanderlaangroep.nl

Purmerend
Wormerplein 111
Postbus 11, 1440 AA

0299 42 14 02
purmerend@vanderlaangroep.nl