Toewan maakt voor Volleybalvereniging Zaanstad nieuwe website

Op zaterdag 13 september is onder luid applaus de nieuwe website van volleybalvereniging Zaanstad gelanceerd: www.vvzaanstad.nl. De nieuwe website is door Toewan grafische communicatie (www.toewan.nl) als business-club sponsor ontwikkeld. Een mooi voorbeeld van samenwerking tussen vereniging en bedrijfsleven met een win-win situatie voor beide partijen.

In het begin van 2014 is de samenwerking tussen VV Zaanstad en Toewan voorzichtig van start gegaan. Eric Visch van Toewan vertelt: “In januari 2014 werd aan mij gevraagd of ik iets voor de website van Zaanstad wilde gaan doen. Aangezien mijn dochter bij Zaanstad volleybalt, loop ik daar regelmatig rond. We zijn gestart met een brede inventarisatie wat betreft communicatie en de website. Met veel mensen heb ik in het voorjaar interessante gesprekken gevoerd over het reilen en zeilen van de vereniging”. Conclusie was dat er enerzijds heel veel gebeurt binnen de club en dat de vereniging veel ambitie heeft zowel wat betreft topvolleybal als ook met de jeugd en de breedtesport in de Zaanstreek. Anderzijds is er een hoop werk aan de winkel om alles wat VV Zaanstad te bieden zichtbaar te maken, zowel binnen de vereniging als naar buiten toe.

Sinds mei 2014 ondersteunt Eric Visch van Toewan VV Zaanstad actief. Als businness-club sponsor is een nieuwe website ontwikkeld. Daarnaast is Eric de komende periode communicatie-adviseur van het bestuur om alles rond communicatie verder te stroomlijnen. “De spil in eigentijdse communicatie is de website. Deze was zowel qua structuur, inhoud als techniek aan vervanging toe. De nieuwe website staat nu en is het startpunt voor verdere ontwikkeling. Ondertussen is er ook een facebook-groep voor alle betrokkenen bij VV Zaanstad en heeft het paradepaardje van VV Zaanstad – heren-1, uitkomend in de eredivisie – een eigen facebook-pagina. De komende periode is het zaak om het beheer van de website en de communicatie in bredere zin verder te ontwikkelen. Graag wil ik daarin als een soort haarlemmerolie aan bijdragen”, aldus Eric Visch.

Als bedrijf maakt Toewan grafische communicatie ( www.toewan.nl ) allerhande communicatie- middelen zoals logo’s, huisstijlen, folders, brochures, jaarverslagen, websites, (digitale) nieuwsbrieven enz. Verder adviseren en ondersteunen wij bedrijven en organisaties bij communicatie, (online) marketing en sociale media. Toewan maakt een geheel van uw communicatie. Voor Toewan liggen de activiteiten voor VV Zaanstad geheel in lijn met wat wij professioneel voor al onze klanten doen, alleen nu in de vorm van sponsoring.